פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כלי נגינה חינוכיים לילדים

כלי נגינה חינוכיים לילדים


15 שנות נסיון, ומפגשים רבים עם מורים, טרפיסטים ומטפלים במוזיקה,הפכו את בודגוב כלי נגינה למומחים בתחום, ולייצרנים של כלי נגינה מדוייקים לילדים של כולנו.. ידע נרחב, מעשי ותאורטי, הביא אותנו להבנה כי בעת הייצור חשוב לשים דגש על פרטים קטנים וחשובים כמו: מידות, משקל נכון, קלות הפעלה ושליטה, צבעוניות מגרה, צלילים מכוונים, כלים בטוחים ועוד …כל אלו הפכו אותנו לטובים ביותר בתחום.
ברור לנו שמוסיקה היא שפה, באמצעותה ניתן לבטא את כל טווח הרגשות שלנו – שמחה, כעס, עצב, התרגשות, ולכן היא כה חיונית ככלי עבור ילדים, שיכולותיהם הוורבליות טרם הבשילו למאמר המלא

בודגוב – ממומלצי משרד החינוך בתחום המוזיקה לצעירים.

למוזיקה יש חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ויש לה יכולות מדהימות להשפיע עלינו בכל תחומי החיים. היא משפרת מצב רוח, מלווה אותנו באירועים שמחים ועצובים, מרגשת, מחדשת ועושה נעים בלב. וכמה שהיא חשובה ומשמעותית עבורנו, המבוגרים, כך היא גם חיונית עבור ילדינו הרכים. חינוך למוזיקה בגיל הרך יכול להשיג מטרות רבות ומסייע לנו להפוך את הילדים למבוגרים טובים יותר. אנחנו בבודגוב מתמחים בייבוא ושיווק כלי נגינה חינוכיים איכותיים. אנחנו רואים חשיבות עליונה בכלי נגינה איכותי שמפיק צליל נקי ומדויק.

חינוך מוסיקלי בשלבים המוקדמים – למה בכלל צריך את זה?
בתור אנשי חינוך או הורים לילדים קטנים אתם וודאי רוצים לחנך אותם להצלחה בלימודים, להגביר את הביטחון העצמי שלהם, לחנך אותם לסבלנות וסובלנות ולהפוך אותם להיות מבוגרים חברותיים ואדיבים. אלו מטרות חינוכיות נעלות ולמוזיקה יש אפשרות לסייע בהשגתן. במהלך שיעורי מוזיקה או ריתמוזיקה הילדים לומדים לחכות לתורם לנגן (סבלנות), הם לומדים לנגן ביחד (כישורים חברתיים), הם לומדים סוגים של מוסיקה, הם משכללים את יכולות השמיעה שלהם, פותחים את האופקים ומרחיבים את הדעת. כדי שכל זה יקרה חשוב לצייד אותם בכלי נגינה איכותיים.

כלי נגינה לילדים – הטובים ביותר – אל תתפשרו על איכות!
אומרים שילדים מרגישים הכל ומזהים זיוף מקילומטרים. זה אומר שאם תחליטו להגיש להם כלי נגינה מפלסטיק (צעצועי נגינה), הם ירגישו את זה וזה לא יהיה זה. בגיל הרך אנחנו זורעים את הזרעים הראשוניים של אהבה למוסיקה וזה מוכרח להיעשות דרך שימוש בכלי נגינה איכותיים לילדים. אנחנו מקפידים להביא אליכם אך ורק כלים שעוברים את המבחנים והדרישות הקפדניות שלנו. זה יתבטא בצליל נקי ומדויק, חומרי גלם איכותיים ובאופן כללי בכלי נגינה בדיוק כמו של המבוגרים. נשים דגש נרחב על מידות מותאמות לילדים ועל כלי שיהיה להם נוח ונעים לנגן בו. החוויה המוסיקלית הראשונית שתזמנו להם היא שתבשר על ההמשך. בדיוק בגלל זה אתם חייבים לדאוג לכלים הטובים ביותר עבורם.

אספקת כלי נגינה למוסדות חינוך – אנחנו הכתובת שלכם
מורים למוסיקה, מטפלים בתנועה, מורים בקונסרבטוריונים, תרספיסטים במוזיקה והורים לילדים קטנים – נשמח לעזור לכם לבחור את כלי הנגינה הטובים ביותר עבור הילדים שלכם. בודגוב מנוהלת על-ידי אמנים בעלי אהבה בלתי נגמרת למוזיקה. החשיבות של צליל נקי ומדויק היא ערך עליון עבורנו ונשמח להעביר אותה גם אליכם. יש לנו ניסיון רב בשיווק כלי נגינה חינוכיים לרשויות ומוסדות חינוך ונלווה אתכם כל הדרך עד לרכישת הכלים המושלמים עבורכם. בואו להתרשם ממגוון רחב ומאיכות ללא פשרות.

נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy