פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מקלדת שליטה Novation LaunchKey Mini MK3

הגרסה הקומפקטית Launchkey Mini מגיעה עכשיו בגרסה השלישית – Launchkey Mini Mk3.

המקלדת מכילה 16 פאדים צבעוניים חדשים ורגישי ולוסיטי , 8 נובים חדשים שמאפשרים שליטה טובה יותר, 2 משטחי מגע לפיץ’ ומודולציה, כפתורים חדשים נוספים, ומקלדת מיני בת 25 קלידים. לאונצ’קי מיני מאובזרת גם ביציאת מידי, ואפשרות חיבור פדאל ססטיין. מחיר מעולה + עם שנתיים אחריות יצרן, וחבילת תוכנה שימושית – אחת המקלדות הטובות בשוק היום בנקודת המחיר שלה.

מחיר: 590 ₪
משלוח חינם
משלוח איסוף עצמי: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

המקלדת מגיעה בעיצוב חדש לגמרי, מכילה 16 פאדים צבעוניים חדשים ורגישי ולוסיטי לשליטת קליפים וסצנות, 8 נובים חדשים שמאפשרים הרבה יותר שליטה, 2 משטחי מגע לפיץ' ומודולציה, כפתורים חדשים נוספים, ומקלדת מיני בת 25 קלידים.
בנוסף לכל אלה מגיעה לאונצ'קי מיני מהדור השלישי גם עם יציאת מידי, ואפשרות חיבור פדאל ססטיין.
המון אפשרויות במקלדת קומפקטית וזולה יחסית.

עם שנתיים אחריות יצרן, וחבילת תוכנה שימושית - אין ספק שזו אחת המקלדות הטובות בשוק היום בנקודת המחיר שלה.

עיצוב חדש:
למרות שבמקרה הזה יש המון מתחת למכסה המנוע, הדבר הראשון שתופס את העין הוא העיצוב העדכני של המקלדת.
16 פאדים חדשים
16 פאדים רגישי לחיצה וולוסיטי, מרובעים, צבעוניים (RGB) ועם תאורה חזקה, מאפשרים שליטת קליפים וסצנות יחד עם מגוון ענק של יכולות חדשות.
8 נובים חדשים
הנובים הקלאסיים של לאנצ'קי הוחלפו בעדכניים יותר ומאפשרים עכשיו הרבה יותר שליטה בכלים ופונקציות שונות.
2 משטחי מגע
שליטת פיץ' ומודוליישן שהיו חסרות בדגמים הקודמים נמצאות עכשיו בגרסה החדשה וכמובן שניתן למפות אותם גם לפעולות אחרות.
כפתורי פונקציות חדשים.
25 קלידים - שתי אוקטבות
למרות שכמות הקלידים לא השתנתה, הקלידים עצמם כן, הם מרגישים טוב, רגישים לוולוסיטי ונותנים למשתמש תחושה נוחה לנגינה על כל סוג של כלי, בהתחשב כמובן בגודל הכללי של המקלדת.

 

אינטגרציה עמוקה מול ableton Live:
נתחיל מהחלק הכי חשוב - Ableton Live.
מאז ומעולם תיקשרו המוצרים של נוביישן בצורה מעולה עם תוכנת הלייב הפופולאית בעולם, אבל בגרסה החדשה של לאנ'צקי האינטגרציה מול התוכנה מטפסת עוד שלב.

גרסת המקלדת החדשה מאפשרת הפעלה ותזוזה בין קליפים וסצנות, כשהפאדים החדשים מציגים את אותם הצבעים שהתוכנה מציגה - מה שהופך את ההתמצאות בזמן עבודת אולפן או לייב - לקלה ונוחה ביותר.
אפשרות ה Midi Capture המעולה של אבלטון שמאפשרת הקלטת מידי בדיעבד, גם אם לא לחצתם על הקלטה מקבלת כפתור משלה במקלדת.
תוכלו לשלוט על ווליום של כל ערוץ, Panning ואפילו על השליחות בקלות, לדפדף למעלה ולמטה בסצנות, לעבור בין ערוצים, לעשות Stop, Solo או Mute בלחיצה.
התכונות המתקדמות נתמכות באבלטון 10 ומעלה בלבד !
ניתן לעבוד עם המקלדת גם מול גרסאות אבלטון ישנות יותר במצב מידי סטנדרטי.

יציאת מידי:
אם עד היום מקלדות Launchkey איפשרו תקשורת מול המחשב בלבד באמצעות חיבור USB, הגרסה החדשה מכילה גם יציאת מידי !
חיבור מידי קטן (מיניג'ק) בתקן TRS-A שהופך בתקופה האחרונה לנפוץ יותר ויותר מאפשר חיבור ישירות לכל סינתיסייזר, או כלי שיש לו כניסת מידי.
מה שאומר שמעכשיו תוכלו לעשות שימוש במקלדת גם בחיבור ישיר לכל כלי עצמאי, גם ללא חיבור אל המחשב.
אם תרצו לחבר את המקלדת לסינתיסייזר/סאמפלר/חומרה שלכם,, רק ודאו שיש לכם את החיווט המתאים - אתם מוזמנים להתייעץ איתנו.

ארפג'יאטור מובנה:
עוד תכונה קריאטיבית חדשה ושימושית - ארפג'יאטור מתקדם המובנה בתוך המקלדת.
נבהיר - לא מדובר בהפעלת אפשרות תוכנה, אלא יכולת של המקלדת עצמה כך שגם אם תחברו אותה ישירות לכלי עצמאי תוכלו להנות מהארפג'יאטור המתקדם שלה, המכיל מספר רב של אפשרויות כדי לייצר מוסיקה בצורה קריאטיבית יותר.

מצב Fixed Chords:
מצב זה מאפשר לכם לכתוב לזכרון של המקלדת אקורד מסויים (כל מה שתרצו) ולאחר מכן לנגן אותו ולעשות לו טרנספוזיציה על ידי נגינה באמצעות לחיצה על קליד אחד בלבד. בסגנונות מסויימים זה יכול להיות מאוד שימושי.

חבילת תוכנה מעולה:
כמו תמיד בנוביישן גם במקרה הזה, לא תצטרכו לחפש יותר מדי תוכנות כדי להתחיל לעבוד מיד כשאתם מוציאים אותה מהקופסה:
תוכנת Ableton Live Lite 10 כלולה* ולצידה כלים ופלאגינים שונים מיצרנים מובילים כמו AAS, Softube, Spitfire Audio, XLN Audio ו Klevgrand יחד עם חברות במועדון ה Sound collective של Novation שנותן הטבות ומתנות מדי חודשיים לחברים.

תמיכה בתוכנות נוספות:
Launchkey Mini Mk3 מגיעה עם סקריפטים ויכולת עבודה במידי כך שהיא יכולה לעבוד מצויין גם מול קיובייס, לוג'יק, ריזון או כל תוכנה עם תאימות לתקן HUI.

סרטונים

 
 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy