פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

כרטיס קול RME FireFace 802 FS

הגרסה השלישית לשושלת שהתחילה לפני יותר מ-20 שנה עם הכרטיס הנמכר והטוב ביותר באותה תקופה  בFirface800 כעבור 10 שנים הגיע השיפור המצופה והחדש בדמות …
FireFace 802
מחיר: 8,800 ₪
משלוח חינם
משלוח איסוף עצמי: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

RME FireFace 802
60  ערוצי אודיו, פריאמפים קצה עליון נשלטים דיגיטאלית, ממירים ברמת רפרנס ועבודה מלאה ב 192kHz.

הכרטיס מציג השהייה אולטרה נמוכה בחיבור USB ו- FireWire המשולבת בדרייבר האגדי של RME המעניק יציבות ומהירות.
דחיית Jitter מתקדמת, תמיכה בעוצמות עבודה מקצועיות, מצב StandAlon מתקדם, תוכנת DIGICheck לחיווי ואנליזה ועבודה דומה כמעט לחלוטין מול Windows או Mac.

ה FireFace-UFX מכיל את תוכנת ה Totalmix-FX: מיקסר ומטריקס קצה עליון הפועל על שני מנועי DSP בשילוב עם עיבוד דינאמי, EQ, רוורב ודיליי בתדר דגימה של עד 192kHz וסקצית מוניטורינג מובנת.
הכמות הגדולה של האפשרויות הגלומות בכרטיס הופכות אותו למתאים למגוון יישומים,
הפאנל הקדמי מכיל מסך צבעוני המציג לא פחות מ 60 ערוצים ושליחות לאפקטים בזמן אמת ומאפשר שליטה על כל הדברים החשובים מבלי לגעת בעכבר.

ספינת הדגל החדשה של RME היא ממשק לתחום האודיו המקצועי עם ורסטיליות גדולה מבחינת חיבורים ואפשרויות באריזה קומפקטית תואמת זיווד 19".
הממשק עוצב למשתמשים שלא מוכנים להתפשר בסאונד, ביציבות, בהשהיה הנמוכה ובתכונות המקצועיות.
שוב RME קבעו אבן דרך בתחום ממשקי האודיו כולל מול הטובים ביותר, ואפילו קצת יותר.

כניסות ויציאות:

ה UFX מספק 60 ערוצי אודיו, 30 כניסות ו 30 יציאות, כל הכניסות והיציאות פועלות בו זמנית.
הממשק מאפשר הקלטה של 12 כניסות אנלוגיות ו 18 כניסות דיגיטאליות לערוצים נפרדים בתוכנת הסיקוונסר שלך.

ה UFX מספק 12 כ\י אנלוגיות:
12 כניסות: 8 כניסות מאוזנות בחיבורי TRS מאחורה ו 4 כניסות XLR בפאנל הקדמי עם קדם מגברים (פריאמפים) וכניסות דיירקט (חיבור ישיר לגיטרה למשל).

12 יציאות: 6 יציאות בחלקו האחורי של המכשיר בחיבורי TRS ושניים ב XLR (לחיבור מוניטורים למשל) מקדימה שתי יציאות אוזניות בחיבור TRS המתאימים גם לאוזניות עם התנגדות גבוהה או נצילות נמוכה ( יציאות 9/10 ו- 11/12 )

products_fireface_802_3b

איכות סאונד,
כשזה מגיע לאיכות הסאונד ומחיר כנגד ביצועים RME משחקת בליגה משלהם, ה UFX כמובן לא שונה.
כמו שאר הכרטיסים מהחברה הממשק משלב מעגלים אנלוגים משובחים עם סט ממירים מעולה, לכן כל היציאות והכניסות המאוזנות מעניקות רמת רעש אולטרה נמוכה ועיוות נמוך.

כמסורת הידוע של RME הממירים והפריאמפים לא מייצרים "סאונד משלהם" הם לא מוסיפים או מחסירים כלום מהסאונד המקורי, פשוט לוכדים אותו בצורתו המקורית.

הממירים הם מהדור החדש ביותר וכל הכניסות והיציאות פועלות ב 192kHz ומגיעות לתחום דינאמי אמיתי של 118dBA בפלייבק וגם ביציאות האוזניות. יציאות האוזניות מציגות ווליום גבוהה במיוחד לא משנה עם חוברו להן אוזניות עם התנגדות גבוהה או נמוכה. הכניסות המאוזנות מבוססות על עיצוב ייחודי ל RME המאפשרות השהייה נמוכה בהמרה ולקוחות מתוך ממיר ה"על" ה ADI-8-QS.
מעגל ה DA מבוסס על סדרת ה M-Series. שני העיצובים מבטיחים יחס אות לרעש נמוך ועיוות נמוך לאורך תחום רחב של עוצמות המתחם האנלוגי.
אודות לדחיקת ה jitter המעולה והיעילה, טכנולוגית SteadyClock משלימה את ממירי הקצה אפילו במצב slave לממשק דיגיטאלי אחר.
כל יציאה וכניסה ניתנת לכיוון אינדיבידואלי בהתאם לעוצמת התדר הנכנס\יוצא מהמכשיר או מ TotalMix:
-10dBV, +4dBu, +2dBV ( High Gain ) , +13dBu ו- +19 dBu לסקלה הדיגיטאלית המלאה.
יציאות ה XLR (למוניטורים למשל) מאפשרות כיוון העוצמה עד ל +24 dBU.
כל היציאות תומכות ב ASIO-Direct-Monitoring.

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy