פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מוניטור אולפני Focal Shape 65* המחיר ליחידה

מוניטור אולפני חדש ומדהים מבית FOCAL SHAPE 65

עם העיצוב החדש שמיוצר בצרפת הליין החדש של focal יהפוך בקרוב לחובה בכל אולפן.

ליין ה SHAPE החדש משלב בתוכו את כל הניסיון והטכנולוגיה שפוקל צברו מ 1979 ועד היום.

אם זה בעוצמה, חדות ובשקיפות המוצגים במוניטורים הללו, פוקל מציגה לנו את השאיפה הגבוהה ביותר שאנחנו מכירים היום למוניטורים אולפניים.

הטכנולוגיה הייחודית של פוקל אף פעם לא מפסיקה לשאוף עוד ועוד לשלמות ומוסיפה לנו בסדרה החדשה עוד לפחות 5 טכנולוגיות שלא היו עד כה.

אנחנו יכולים למצוא אותן בוופר שאותו מקיפה טבעת (הרשומה כפטנט) ומורידה את את אחוז הרעש(gain) בלפחות 50%!!! 

אנחנו יכולים למצוא אותן גם בטוויטר שמציג כיפה הפוכה העשויה משילוב של אלומניום\מגנזיום ואנחנו יכולים למצוא אותן האמת בכל כיוון שאליו נסתכל.

 

פוקל לא החסירו אף פרט ביצירת הפאר החדשה ויצרו את סדרת  SHAPE  במיוחד לחללים קטנים עם גמישות נקודת הsweet spot למרחב 3D בעזרת הטוויטר המיוחד כך שלא משנה איפה תהיו תוכלו להאזין באיזון מדהים לסאונד היוצא מהמוניטורים.

*המחיר ליחידה

Shape 65
מחיר: 4,554 ₪
משלוח חינם
משלוח איסוף עצמי: 0 ₪
אחריות: שנה
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: שנה 
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

טכנולוגיית הטוויטר כיפה הפוכה המהפכנית של Focal (inverted dome tweeter)

לאלו מבניכם שחשוב להם ויודעים להעריך מודול אנלוגי ולא מסתפקים בפלאגינים של תוכנות המחשב .. התרחיש הבא וודאי מוכר...

נטשת את ה - sweet spot המענג  והלכת למדבר לסובב כפתור.. איך תכוון בצורה נכונה ותגיע לסאונד שאתה רוצה כשאתה לא נמצא באזור השמע המיטבי ולא מקבל את המידע הנכון לאוזניים?

בחברת  Focal החליטו לשים סוף לתופעה המעצבנת הזו ואמרו לא עוד!  אנו נרחיב לכם את מרחב הסאונד הנכון והמדויק- נרחיב לכם את ה-sweet spot !

איך?  הפכו המהנדסים את הטוויטר הקמור שאנו מכירים לטוויטר קעור ועל ידי כך הושג מרחב סאונד רחב  מה שמאפשר לנוע במרחב העבודה בביטחון ולגשת למודול שאתם רוצים ולכוון אותו מבלי לחשוש שאתה מקבלים סאונד שלא התכוונתם אליו ...

 

על המותג

"Focal"  היא חברת סאונד צרפתית המתמחה בייצור מוצרי אודיו לשוק המקצועי משנת 1979.

החברה מייצרת גם מערכות סאונד לבית לרכב.

כיום Focal  נחשבת לאחת מיצרניות הסאונד המובילות והחשובות בעולם, ותוכלו למצוא את המוניטורים שלהם באולפניי Abby Road  המפורסמים שבלונדון, ועד למפיקי על בעולם, כמו Deadmous5HardwelldiploZedd,  The chainsmokers ועוד רבים וטובים.

 

 

* טוויטר מיוחד המאפשר גמישות בנקודת ההאזנה

* המוניטור עוצב בלי פתח מה שמאפשר למקם אותו בכל מקום בחדר ובמיוחד ליד הקיר

* הגדרות בגב המוניטור מאפשרים משחק רחב לחידוד הסאונד.

* שליטה מדויקת אפילו בהיי אנד

* וופר בתכניקת סנדוויץ' שולטת בבס, טווח הלואוו מיד ריינג', והיי מיד ריינג'

* חוריי תפיסה בגב המוניטור ובחלק התחתון לתלייה מהקיר

* גריל מתפרק לוופר ולטוויטר

* 1″ “M” טוויטר, 6.5" וופר


*המחיר ליחידה

Specification Sheet

User Manual

הורד קטלוג  FOCAL

סרטונים

   
 
 

פרטים טכניים

* טוויטר מיוחד המאפשר גמישות בנקודת ההאזנה

* המוניטור עוצב בלי פתח מה שמאפשר למקם אותו בכל מקום בחדר ובמיוחד ליד הקיר

* הגדרות בגב המוניטור מאפשרים משחק רחב לחידוד הסאונד.

* שליטה מדויקת אפילו בהיי אנד

* וופר בתכניקת סנדוויץ' שולטת בבס, טווח הלואוו מיד ריינג', והיי מיד ריינג'

* חוריי תפיסה בגב המוניטור ובחלק התחתון לתלייה מהקיר

* גריל מתפרק לוופר ולטוויטר

* 1″ “M” טוויטר, 6.5" וופר

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy