פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מגברי גיטרות משובחים Ashdown .

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
3
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

מגברי גיטרות משובחים Ashdown .

מגברי גיטרות משובחים Ashdown
 החברה הפופולארית מאנגליה מובילה זה שנים בתחום מגברי הגיטרה למיניהן, ותפסה מקום של כבוד בקרב נגנים ברחבי העולם ובמיוחד ביבשת אירופה.
החברה ידועה שנים בתחום מגברי הבס והגיטרה, עם הסאונד החם והעשיר באופי, המשמשים נגנים כמו: פול מקארטני,  Adam Clayton מ-U2 ו-Shavo Odadjian,  Andy Fairweather המנגן עם רוג'ר וו'טרס ואריק קלפטון, Andy Gilmour, כמו גם Charlotte Hatherley ו-Bill Kaman.
החברה, אשר במקור התפרסמה בזכות מגברי הבס המהוללים שלה,  מעניקה איכויות "Hi-Fi" בתכנון המגברים, עם צליל  ברור באופן יוצא מהכלל ותחום דינמי שופע. המגברים מאופיינים בתכונות חדשניות כמו כניסות כלי מאוזנות בעכבה נמוכה (למינימום רעשים), יציאות פרה ופוסט איקיו דיגיטליות לחיבור ישיר למערכות מחשב והקלטה דיגיטלית משובחת ("נולדו להקלטות" אומרים עליהם). כמו כן יש מגברים סטריאופוניים עם מעבד-אות (DSP) מובנה, מה שמאפשר שליטה מדויקת על קביעות הקומפרסיה, איקיו, נקודות הקרוסאובר ועוד, וזאת אפשרי גם באמצעות תוכנת עריכה למחשב.
Ashdown מעניקה מחשבה עמוקה גם בתכנון המעגלים, מה שלא ממש נראה בחוץ אך משפיע היטב על איכות המוצר. לדוגמא, נתיב האות עובר כמה שפחות רכיבי מיתוג ונעשה שימוש ברכיבים נפרדים (discrete) לכל האורך, מה שמבטיח נפח דינמי המתבקש עם גיטרות. כמו כן כל השקעים והמחברים מצופים זהב למען מוליכות טובה יותר ואריכות חיים.
עוד נציין תכונות חשובות בכמה דגמים, כמו איקיו גרפי 12 אפיקים (ניתן למעקף), העשרת בס ייחודית (ADRP1 ) המפיקה הרמוניות חדשות המשתלבות בצליל המקורי (מעולה להקלטות מקצועיות) והמוסיפות לגיטרה תבלין מיוחד במינו, יציאות DI מאוזנות (ניתנות למיתוג לפני-אחרי האיקיו), טיונר (המאפשר גם כיוון ללא הגברת-קול), לולאות לאפקטים, יציאות ישירות עם/בלי סינון,  ואיך לא - שעון החיווי מסוג VU-מואר האופייני מאוד לחברה.
ראוי לציין את השילוב של מעבד דיגיטלי לצד מגבר שכולו שפופרות, כך שלצד אפקטים מעולים ויכולות דיוק בעיבוד הצליל, ניתן לקבל סאונד עשיר וחם בנגינת אקורדים או בסולו, עם אפשרויות שרק הדמיון מגביל.
כאמור, מגוון נאה של מגברי החברה הגיע כעת לארץ ואף הושק בליווי כמה נגני צמרת בחנות בודגוב בתל אביב. בין המגברים ראוי לציין את סדרת ה-Fallen Angel DSP, ראשים וקומבו שפופרתיים, משולבים עם DSP כדי להשיג הרכב מנצח של שני העולמות, אנלוג ודיגיטל, ולא פחות חשוב - לראשונה גם במחיר מפתיע לטובה ובהישג ידם של רבים.
עם 16 קורוסים DS, פלנג'ר, ויברטו ודיליי מהממים, כולל כמובן ריוורב, מציגה סדרת ה-Fallen Angel DSP את גרסאות ה-All Tube, מגברי 2 ערוצים על טהרת השפופרות, מעבד אפקטים, בחירת ערוצים באמצעות פדל, בוסט, ווליום כפול, ועם דגמי ראש, קומבו וארגזי-רמקול.
עוד בסדרה גם דגמי Tube Pre - מגברים עם פרה-אמפ 'מנורות' דו-ערוצי, ועם דרגת מוצא  טרנזיסטורית מהפכנית המדמה שפופרת המתנהגת בצורה דינמית-הדדית עם הרמקול/ים להענקת האופי המבוקש של מגברי מנורות מ"קלאס" push-pull, אך במחיר נמוך בהרבה.
בהמשך מופיעים מגברי ה-180 , ראשים/ארגזים המיועדים לזן חדש של גיטריסטים הדורשים סולו רווי ומילל, ובו זמנית הרבה כוח להפקת נגינה קצבית, שמנה וצלולה. עם מפסקי רגל ו-6 שפופרות EL34 בדרגת היציאה, ה-FA 180 הינו תחנת כוח אולטממבטיבית.
פופולריים בחדרי חזרות ועל הבמה, המגברים בסדרת ה-All Access מציגים 2 ערוצים עם ריוורב מובנה וטווח רחב של טונים נקיים ואוברדרייב. בסדרה זו דגמי mini stack וקומבו.   [תיאור מתוך מאקט מוסיקלי]
 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy