פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

סיפור להקת היהודים

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
4
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

סיפור להקת היהודים

אין ספק שללא החזון של בודגוב לא היתה קיימת להקת ה"יהודים" במתכונתה היום – אם בכלל!!
המוסיקאים אשר פדי (מתופף) ואבי יפרח (בסיסט) פנו אל שמוליק בבקשה להקליט סקיצות באולפן עבור זמרת בשם אורית שחף, לאחר שניסתה לעניין חברות תקליטים שלא מצאו עניין בחומריה. אף למפיק המוזיקלי יעקב גלעד (פוליקר) הושמעו חומריה של אורית שחף, אך הוא לא מצא בהם עניין.
שמוליק הגיע לחדר החזרות ונדהם מאיכות שירתה של אורית. שירה עם עוצמה בלתי רגילה, רוקרית אמיתית. שמוליק ליווה כמעט כל אומן בישראל, ותמיד חלם להקים הרכב רוק כבד שכל חבריו יהיו וירטואוזים. הרכב בסיגנון כזה מחייב זמר עם עצמה מובהקת, מבצע שלא "ייעלם" בלהקה שכזאת.
באותם ימים הרדיו היה מוצף בגל להקות חדשות (תופעה מבורכת כשלעצמה), אך הרצון הרב של אמצעי התקשורת וחברות התקליטים לעודד להקות אלו גרם למצב של חוסר סינון חומרים לא ראויים, וכל מי שניגן שעתיים כבר יכול היה להקים להקה, ולקבל מיד חוזה הקלטות מחברת תקליטים והשיר היה מושמע ללא הרף ברדיו.
מצב זה גרם לריבוי שירים שרמת הנגינה בהם נמוכה ואפשר היה לשמוע זיופים של נגני גיטרה אפילו בלהקות מפורסמות. שמוליק טען אז שהמוח היהודי המציא סגנון חדש שמבוסס בעצם על מוגבלות של נגנים וחוסר רקע מינימלי במוסיקה. צורם במיוחד היה כששמוליק צפה בראיון טלוויזיוני באחת הלהקות המפורסמות כשחבריה מתבדחים וצוחקים על נגן הגיטרה שלהם, כשבאחת ההקלטות הוא ניסה לנגן סולו ,הוא ניגן כל כך גרוע ואילו הם חשבו שזה מבחינתם "מגניב כזה" - נגן גרוע זה סטייל מגניב...
שמוליק התחלחל וחיכה להזדמנות להקים פרוייקט שיהיה מבוסס על נגנים וירטואוזיים כולם, ולקבוע רף של נגינה שיגרוף את הנוער - (והוא לא ידע עד כמה הדבר אכן ישפיע!) - בודגוב התחיל להיערך לפרוייקט שיהיה בעצם תקליט שמציב את הגיטרה בקדמת האלבום.
בודגוב אימץ את אורית תחת כנפיו, לקח את הפרוייקט תחת חסותו, ויצא לדרך. תום פטרובר עדיין לא היה בתמונה כחבר בלהקה. תום כתב את כל השירים לאורית (שהיתה אז חברתו), והאמין שלאחר שייצא אלבומה של אורית, יוציא גם הוא אלבום סולו משלו.
הלהקה שהתגבשה – אורית שחף, שמוליק בודגוב, אשר פדי, אבי יפרח וערן מיטלמן - הקליטה שישה שירים בביצוע אורית שחף, ברמת סקיצה באולפני 'סיגמא', עימם עבד בודגוב שנים רבות, וביומיים יצרו שישה שירים כולל מיקסים, להשמעה לחברות תקליטים.
בגמר ההקלטות שמוליק לקח קלטת ונפגש עם טמירה ירדני שניהלה את מופעה של יהודית רביץ (שמוליק ניגן בהפקה) ואמר לה:"יש לי כאן משהוא יוצא דופן, אני רוצה שתגיבי לזה". התלהבותו של שמוליק סחפה גם את ירדני לעניין והיא ביקשה להיות מעורבת בפרוייקט.
טמירה השמיעה את הסקיצות לחיים שמש ( אז – ראש המחלקה העברית בהד-ארצי) שמיד זיהה את ייחודו של הפרוייקט והקציב לו כ-80.000$( סכום שהיום נשמע דמיוני).
החזרות לאלבום התחילו עם אורית בלבד. במהלך העבודה שמע שמוליק את קולו של תום כששר את אחד השירים שכתב לאורית והבין באופן מידי שאין כל ספק שמדובר פה בצמד זמרים שחייבים להיות ביחד על הבמה. למרבה הפלא, היתה התנגדות גדולה מצד תום ואורית שרצו כל אחד מהם להיות סולן עצמאי, אך כשטמירה וגם חיים שמש שמעו את הרעיון של בודגוב – היה ברור להם שמדובר בשילוב נכון. טמירה, חיים ושמוליק הפעילו לחץ על השניים ושכנעו את תום ואורית להפוך לצמד "בלית ברירה".
חלק מתפקידו של מעבד-מפיק הנו לראות את האומן לכל אורך הדרך עד לבמה. עליו להיות בעל חזון, שמכתיב לכל אורך הדרך מה נכון ומה לא נכון לפרוייקט. שמוליק הרגיש שהשילוב הזה יהיה מוצלח, נכון ויוצא-דופן. כשתום משלים את אורית ולהיפך.
מכאן שמוליק החל להערך להקלטות הגיטרות של האלבום שהיו מרתקות ויוצאות דופן במיוחד.
האלבום הוקלט באולפני D.B כשטכנאי ההקלטות היה אוהד דקל וטכנאי המיקסים היה ראובן שפירא. סגנון האלבום מבוסס על סאונד הגיטרות יוצא-הדופן של שמוליק. זהו אלבום של גיטריסט.
בגמר ההקלטות הלהקה התפזרה מסיבות אישיות. לזכותם של תום ואורית ייאמר שהם "חרשו" את כל הארץ בהתמדה ועיקשות, הופיעו בפני קהל מועט בתחילת הדרך, ולא ויתרו למרות התעלמות אמצעי התקשורת מהם - אילולא כך לא היו מתגלים וכל הפרוייקט היה נעלם. הפרוייקט השפיע באופן עמוק ומהותי על דור שלם של מוסיקאים צעירים. ניתן לומר שעד היום מהווה אלבום 'היהודים' מעין אבן-דרך לכל נגן רוק באשר הוא, ובמיוחד נגני גיטרה.

 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy