פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מגברי המנורות TIme Travel

זמן אספקה: 7 ימי עסקים
4
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

אנו גאים להציג את מגברי המנורות Time Travel

אני מבקש לשתף אתכם בחוויה מרתקת ומרגשת שעברתי במהלך פיתוח המגברים החדשים שלי שנושאים את שם המותג Time Travel

מגברי ה – TT  שלי נולדו כתוצאה מחיפוש אין סופי בהופעות ובאולפני ההקלטות אחר המגבר האופטימלי שיעניק לי סאונד חם, יציב, עוצמתי, שיעניק לי בטחון ויתרגם הכי קרוב את שפת האצבעות שלי, מגבר שידבר אלי.

מאז הקמת העסק בשנת 2005 אני מחפש מפעל שייצר לי מגברי גיטרות מנורות ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר שפוי.

בתערוכת המוסיקה בפרנקפורט איתרנו מפעל מגברים עם פוטנציאל טוב , הזמנו כמה דוגמאות של מגברים וכאן התחיל תהליך מרתק שאני עובר אותו לראשונה ביחד עם מהנדס האלקטרוניקה קובי כהן, קובי הוא מנגני גיטרה בס המקצועיים בארץ וחלקתי אתו במות ואולפני הקלטות עם אמנים רבים .

לאורך תהליך הפיתוח השאיפה הייתה להשיג סאונד הדומה למגברים שליוו אותי כל חיי מאז שנת 1968 כמו המרשל הישן והמדהים שהיה לי שנגנב לאחרונה, או פנדר בייס מאן ,או  FENDER SUPER REVERB  בין 40 שנה שעד היום ברשותי ועוד.

לאורך כל הדרך ביצענו השוואות עם מיטב מגברי המנורות כמו טווין רוורב, בלוז ג'וניור, אורנג', מרשל ועוד.

מה שמדהים הוא שבהשוואות האלו מצאנו שמגברים רבים המיוצרים היום ממותגים מפורסמים נשמעו כל כך רע כך שאמרתי לקובי שאני לא מבין איך זה ייתכן שחברות ענק מייצרות מגברים בעלי סאונד כל כך גרוע... אולי זה עניין של סאונד אופנתי שאני לא מבין ... 

תוך כדי פיתוח יצרנו מעגל אלקטרוני חדש ובחרנו רכיבים ברמה הכי הגבוהה, עד שהגענו למגבר המושלם וזאת כמובן לפי טעמי האישי .

הפיתוח התחיל עם מכשיר מיוחד החובר לאזורי סאונד שונים במגבר אשר משפיעים על תחומי תדרים. לדוגמא: המכשיר חובר לתחום התדרים הגבוהים וכך יכולנו לברור ולבחור תדר שנשמע  לנו הכי טוב וכך המכשיר הראה לנו מה הוא ערך הרכיב שצריך להתקין באזור זה , וכך עברנו על כל אזור תדרים במגבר .
חשוב לציין שבמגברי מנורות אמתיים, גם ה- EQ  מבוסס  מנורות,  הסאונד כולו הוא כמו מטולטלת, זאת אומרת שכל שינוי שנעשה בתחום תדרים אחד משפיע על תחום תדרים אחר שכבר טופל וכך דילגנו מאזור לאזור עד להגעת סאונד מושלם.

בחירת הרמקול:

לאחר בדיקות מעמיקות, בחרנו להשתמש ברמקולים של המותג   Celestion שבו גם משתמשים רוב מותגי הענק המיתולוגים, בחרנו בשני דגמים שהתאימו בצורה מושלמת למגבר –

C112-Celestion Vintage 30

TT-C112-Celestion Seventy 80

TT-C110-Celestion Ten 30

בחירת הקבינה:

לאחר ניסיונות החלטנו לפתוח חלקית את גב הקבינה  לקבלת סאונד פתוח ורחב.

נגן הגיטרה  רפאל כהן  היה אחראי על עיצוב המגבר ויצירת הלוגו 
רפאל שצועד אתנו מאז שנת 2008 ,  הינו חלק חשוב מצוות בודגוב והוא הגה את שם המגבר ועיצב את הלוגו.

פיתחנו  3 סוגי מגברים  5+15+30 וואט

מגברי ה-5 וואט.

מגבר זה מתאים לאולפני הקלטות, לכן ייצרנו ראש ובוקסה בנפרד,  תקברו בוקסה בארון הבגדים,

חברו SM-57  , ותקבלו סאונד להקלטה הכי אמתי שיש, הראש יהיה חלק מהמודולים שלכם ,

2 סוגים יש ל-5 וואט,

TT-5HS
בעל שני ערוצים,  נקי + דיסטורשיין ו- 3 ערוצי איקוולייזר.

TT-5H
הדגם הזה הוא לדעתי המיוחד יותר, בעבר הרחוק היו מגברים ללא ערוצי דיסטורשיין וכשרצינו ללכלך את הסאונד פשוט פתחנו את המגבר עד הסוף.... זה היה הרעיון בפיתוח המגבר TT-5H

3 כפתורים בלבד יש למגבר- TONE+GAIN+ VOLUME

לא תאמינו איזה דיסטורשיין תקבלו כשתפתחו את הגיין עד הסוף ותכוונו את המאסטר ווליום לווליום הרצוי, פשוט מדהים ...... לא תקבלו סאונד כזה מאף פדל בעולם.  זהו הדבר האמיתי.....

ה TT-15  מבוסס מנורות   84EL  במהלך הפיתוח קובי ואני גילינו שהרמקול שתפור למגבר זה הוא: Celestion Vintage 30

ה-TT-30 מבוסס מנורות   6L6  והסאונד יותר קרוב ל - FENDER SUPER REVERB שלי , יש לו גם בורר להדגשת ה- MID   ואפשר להגיד שהדגשה זו מאפיינת את המגבר לסגנון MARSHAL , כך שיצרנו  2 מצבי סאונד למגבר.

הרמקול שמצאנו המתאים ביותר  למגבר זה הוא: Celestion Seventy 80

לא תאמינו כמה המגברים האלו חזקים , 15 וואט נשמע לי כמו 50 וואט של מגברים אחרים שמייצרים היום

מגברים אלו ליוו אותי בהופעות ברחבי הארץ בכל אורך הפיתוח ולאחר ההופעות הייתי חוזר לקובי למעבדה לעוד שינוי קטן עד שהגענו לתוצאה המושלמת לדעתנו.

החלטנו על צבעים שונים בהתאם לעוצמות של המגברים וקראנו לתינוק המתוק-

  Time Travel  והסיבה שבחרנו בשם זה היא שתרגישו חזרה בזמן לימים שהחברות הגדולות ייצרו מגברים טובים...........

אני מזמין אתכם להגיע להתרשם ולהתרגש כמוני .

 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy