פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

גיטרות

גיטרות

חשמליות, אקסטיות, קלאסיות וכל האביזרים לגיטריסטים
אין ספק כי מכל כלי הנגינה גיטרה תהיה הבחירה הראשונה שתעבור בראש לכל מי שחושב על להתחיל לנגן. שישה מיתרים שאפשר להפיק מהם כל כך הרבה וליצור עולמות מוסיקליים אינסופיים. כלי נגינה קל ונייד שיכול בהרבה מקרים, עוד לפני שניגן צליל אחד לספר מיהו האיש שאוחז בו, מה הוא אוהב ולמה הוא מתחבר.

חנות גיטרות המובילה בתל אביב -


בודגוב כלי נגינה הוקמה כדי להיות חנות הדגל של ליין הגיטרות מתכנון ויייצור של שמוליק. ככזאת תוכלו למצוא בה את כל סוגי הגיטרות: גיטרות חשמליות, אקוסטיות, גיטרות בס וגיטרות קלאסיות. בחנות ובאתר ניתן לרכוש ציוד משלים לגיטוריסטים החל ממגברים, דרך אפקטים, רצועות, מיתרים, מפרטים ומה לא…? הדגש החשוב ביותר אצלנו הוא “התאמה” – התאמה למידה, התאמה לרמה והתאמה לתקציב. בחנות מבוצעות עסקאות טרייד אין ומחלקת יד שניה אשר מציעה כלים ממותגים כמו: גיבסון, גיטרה פנדר, איבנז, טקמיני, וושבורן, ג’קסון, מרטין, גיטרות CORT ועוד מטופלות בהזדמנות במחירים זולים.

הגיטרה החשמלית המושלמת על פי שמוליק בודגוב
מילה אישית משמוליק בודגוב: "מתוך אוסף של 20 הגיטרות שלי אף גיטרה לא נקנתה מקיר של איזושהי חנות תיירים בארץ או בעולם. תמיד תכננתי את הגיטרות בעצמי…
לדוגמא,כאשר רכשתי מטום אנדרסון ( מבוני הגיטרות החשובים בעולם ) 2 גיטרות שבהן השתמשתי להקלטות הגיטרות של להקת היהודים, התייחסתי לרכישה כאל בסיס ליצירת גיטרה שתהיה לטעמי. הגיטרה עברה מיד לשולחן הניתוחים לשדרוג יסודי לצורך התאמה לסגנון הנגינה ולטעם שלי. ידע זה שימש אותי ביצירת ליין הגיטרות שלי, על מנת להפיק את הצליל אותו אני מחפש, בחרתי עבור הגיטרות שלי סוגי עץ שונים וזאת מתוך כוונה ויידע שצברתי במהלך שנותיי כמוזיקאי. העצים שבחרתי הם: מהגוני, רוזווד אלדר ומייפל כאשר לכל סוג של עץ יש השפעה שונה על אופי וגוון הצליל של הגיטרה. העצים סופקו מספקי העצים הגדולים בעולם, המספקים עצים לבניית גיטרות גם למותגים הידועים והמובילים בעולם. המפעלים שאיתם בחרתי לעבוד הם מפעלים לייצור גיטרות בעבודת יד המייצרים גם למותרי הגיטרת היידועים בעולם.
גיטרות מומלצות


את גיטרות Budagov guitars ניתן לראות כבר על הבמות ובקייסים של נגנים בינלאומיים שבוחרים לנגן עליהן בהקלטות ובהופעות בכל העולם – אין ספק כי מדובר בחותמת איכות למוצר ישראלי שמצליח לעורר עניין ושיח חדש על חשיבות שם המותג כשמדובר במוצר כל כך אישי כמו גיטרה.


נוספו לאחרונה
no-lazy no-lazy