פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מגבר גיטרה בס ASHDOWN

מגבר ראש בס ABM 500 EVO 2 ASHDOWN
מגבר ראש בס ABM 500 הינו מגבר מבוקש ביותר בקרב הפקות העל באירופה בכל במה מכובדת
הוא תוכנן לספק את צרכיהם של נגני בס בלתי מתפשרים ובמקביל גם את אלה עם הראש הטכני
ניתן -לצפות באתר החברה ברשימה הבלתי נגמרת של האומנים אשר מנגנים עם מגבר זה
פול מקארטני  U2 ’ רובין ווליאמס ועוד להקות ואומנים רבים.
אצלנו בארץ שימש את כל עונת כוכב נולד –נגן הבס אמיתי פריינטה)
EVO 500-3
  מחיר רגיל: 6,950 ₪
מחיר: 4,865 ₪
משלוח חינם
משלוח איסוף עצמי: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

המגבר בעל הספק של 575W RMS רמת גימור קלאס A, עם 3 כפתורי טון סיבוביים המקנים בצורה ישירה לא פחות מ-20 דיבי של הנחתה או הגברה ב-60 הרץ, 660 הרץ ו-5 קה"ץ.
בנוסף קיימים שני זוגות סליידרים המעניקים טווח של 15 דיבי הנחתה/הגברה ב-180, 340, 1300 ו-2600 הרץ. את האיקיו ניתן לעקוף בכל עת, ומפסק רגל המאפשר מיתוג בין מצב רגיל למעובד כך שניתן לעבור מסאונד פרטלס חלק לסאונד מואץ באמצעות האיקיו האהוב עליך.
הכניסה ניתנת לשינוי מצב בין גלי אקטיבי או פסיבי להתאמה מלאה, ולרשותך תערובת משובחת של פרה-אמפים מסוג טרנזיסטורי ושפופרתי (dual triode), ביניהם ניתן לבחור באמצעות מפסק רגל, ומכאן שלרשותך מגוון די רחב של אפשרויות סאונד - מעולה לבסיס העסוק בהקלטות והפקות משתנות.
אי אפשר שלא להזכיר את מחולל ההרמוניות הנמוכות של Ashdown, (עליו גם ניתן לשלוט באמצעות רגלית), אשר מעניק אוקטבה מדויקת למטה. זו נשלטת באמצעות כפתור עומק משלה, כך שהנגן יכול להוסיף את הכמות שמתאימה לו, מניואנס קל לעיבוי הצליל ועד צליל שמרעיד עצמות.
ה-ABM 500 EVO II מציג יציאת DI מאוזנת עם מיתוג לפני/אחרי האיקיו, וזאת להתאמה אולפנית או למיקסר הופעות. כמו כן קיימת יצאה לסאב-בס, יציאה להתחברות נקיה לטיונר, לולאת FX וכניסת קו לחיבור של מכשיר חיצוני, כמו סמפלר או כל מקור צליל אחר.
תכונה חשובה היא היכולת לשתק את יציאת ה-DI בעוד החיבור לטיונר חי עדיין, כך שניתן לכוון את הגיטרה בזמן שקט. ראוי לציין גם את כל סקציית ההגברה המשודרגת, המציבה תכונות של מעברי-גל מהירים, טווח דינמי גדול יותר ואפילו פחות רעש.
ה-ABM 500 EVO II מככב בהפקות על רבות (כמו U2, רובין וויליאמס ועוד), וניתן היה לראותו אצל אמיתי פריינטה בהפקת "כוכב נולד".
.
Specifications

סרטונים

פרטים טכניים


Power Output (RMS) 575W
Power Requirement 230 / 115V
Frequency Response -3dB at 17Hz and 30kHz
Speaker Outputs Minimum impedance 4 Ohms
High Instrument Input Impedance 3.9m Ohms, input range 150mV - 20mV p-p
Low Instrument Input Impedance 10k Ohms, input range 300mV - 40V p-p
Line Input Impedance 22k Ohms, input level 0dBu nominal
Sub Output Impedance 1k Ohms, level 0dBu Nominal
DI Output 600 Ohms balanced, level 0dBu nominal
Tuner Output Impedance 22k Ohms, level 0dBu nominal
EQ Bass +/-15dB @ 45Hz
Middle +/-15dB @ 660Hz
Treble +/-15dB @ 7kHz shelving
Slider 1 +/-15dB @ 180Hz
Slider 2 +/-15dB @ 340Hz
Slider 3 +/-15dB @ 1.3kHz
Slider 4 +/-15dB @ 2.6kHz
Shape (Push Flat) +8dB @ 50Hz & 4kHz, -8dB @ 400Hz, filter slope - 6dB/octave

Effects Send Impedance 22k Ohms, level 0dBu nominal
Effects Return Impedance 22k Ohms, input level 0dBu Nominal
H x W x D (mm) 134 x 474 x 315
Weight (kg) 14
 

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy