פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מגבר גיטרה בס 100 וואט Ashdown Five Fifteen

ה- Ashdown five fifteen הוא מגבר בס בעל עוצמה של 100 וואט ורמקול של 15אינצ’.
המגבר הזה נקרא practice amp מתוך רצון להדגיש את מגוון התכונות אותן הוא מכיל ובניהם את היכולת לנגן ביחד עם מוסיקה המושמעת ממחשב או CD וכדומה
(הסבר בסקירה המורחבת).
השליטה על התדרים במגבר נחלקת לשלושה תחומים :
Bass , Middle ,Treble
את מעטפת הצליל משלים ה deep switch שמוסיף עומק רוחב ונפח לצליל.
למגבר יש כניסה לאוזניות כניסה ל CD ויציאה לחיבור רמקול חיצוני נוסף.

רמקול 15 אינטש +deep switch ליצירת עומק ורוחב הצליל

משקל :22 קילוגרם , מידות: 464 * 464 * 383 סנטימטר
  מחיר רגיל: 2,890 ₪
מחיר: 2,601 ₪
משלוח חינם
משלוח איסוף עצמי: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימי עסקים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 24 תשלומים (ועד 12 תשלומים ללא ריבית) 
  • איסוף עצמי, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

סקירה מורחבת:
ה Ashdown five fifteen הוא מגבר בעל הספק של 100 וואט והוא מתוכנן לעמוד בכל הדרישות והמשימות הנדרשות ממגבר בס איכותי.השליטה על גוון הצליל נחלקת לשלשה תחומי תדרים:נמוך,אמצע,וגבוה.למגבר יש שתי כניסות,אחת לגיטרה בס והשנייה לנגן CD וזאת כדי לאפשר over dub .למי שלא בקיא במושגים ומונחים טכניים ה over dub זה מצב שבו הנגן לוקח דיסק שהוא אוהב שם אותו ב cd player מחבר את ה cd למגבר לוחץ  play ב cd ומנגן יחד עם הדיסק.את אותה הפעולה ניתן לבצע באמצעות מחשב,אייפוד ו/או כל player אחר שקיים בשוק.את הגיטרה והמוזיקה אפשר לשמוע דרך הרמקול או באוזניות כך שאפשר להרעיש עולמות או לא להפריע לאיש. למגבר יש חיבור לרמקול חיצוני נוסף אם רוצים להרחיב את נפח הצליל ולהרים ווליום.לחצן ה deep switch מוסיף עומק רוחב ונפח לצליל וכך מתקבל מגבר גמיש וחזק שמתאים לכל צורך.המגבר הזה מסוגל להחזיק גיטרה בס בעלת חמישה מיתרים בלי להיחנק מכמות התדרים הנמוכים שעליו לשאת והוא מתאים לכל סגנונות הנגינה :
Rock, blues, jazz, counry, metal
המפתח להצלחתו של ה five fifteen היא בפשטותו.הוא מתפקד מעולה בהופעות,הוא בנוי חזק,הוא איכותי,אמין,לא גדול ולא מסורבל,משקלו הוא 22 קילו והוא מצויד היטב בכל מה שמגבר בס איכותי צריך.כשבאים לקנות מגבר ובודקים את היחס בין הסאונד שהוא נותן,מגוון האפשרויות הקיימות בו והמחיר שלו ביחס למגברי בס מקבילים,ללא ספק המגבר הזה נותן את התמורה הטובה ביותר.
הנה התמונה של המגבר מהיבט על.

 

 

 

פרטים טכניים

Output Power: 100 Watts RMS
Input Impedance: 1M Ohm
Input Signal Range: 100mV to 10V
Height: 464mm (18.3 in.)
Width: 464mm (18.3 in.)
Depth: 383mm (15 in.)
Weight: 22kg (48.4lbs)

מה לקוחות אומרים עלינו

  • חנות מדהימה עם גיטרות ומגברים מהממים! השירות זורם וכיף ובודגוב האגדי שמסתובב ובודק אם הכל בסדר, תענוג! (עומרי אלווירו)

     
  • אין חנות כלי נגינה שמבינה את הלקוח כמו בודגוב כלי נגינה.. שירות מצויין ויחס חם ואישי של שמוליק , רפי ושאר הצוות.... (רוני לוי)

     
  • אחלה שירות שבעולם. ולשמוע את שמוליק מנגן ברקע זה תמיד חוויה. (אבי אמינוב)

     
  • נתנו לי לנסות את הלס פול של בודגוב - גיטרה קטלנית ונוחה בטירוף! מאוד ממליץ על הגיטרה ובעיקר על החנות הנפלאה הזו! (גיא אליהו)

     
  • חנות יחסית קטנה, במיקום לא מרכזי, אבל מפתיעה עם מבחר גדול של כלי נגינה. שמוליק בודגוב הוא מוזיקאי מוערך ואדם שמסתכל לכל אחד בגובה העיניים. ברשתות הגדולות יותר נראה הרבה פעמים שהלקוח לא ממש מעניין אותם, ובבודגוב זה אחרת. מומלץ. (גל גולן)

     
  • המדריכות מאושרות בכלים שרכשנו מבודגוב כלי נגינה והדיירים נהנים מאד. תודה רבה על כל העזרה וכמובן על הכלים הנהדרים, מקצועיים, יפים וידידותיים למשתמש (מעון נוה כינרת)

     
  • קיבלנו את משלוח כלי הנגינה והכלים נהדרים, איכותיים וכייפים. אני ממש שמחה על ההזמנה ומקווה שנזמין עוד בהמשך. תודה!! (שני אשל, מורה למוזיקה, בי"ס אבן חן-שהם)

     
  • מצאתי שותפים אמיתיים להנחלת ערכי החינוך המוזיקלי בגיל הרך, ועל אף שמדובר בעסק לכל דבר ועניין, החנות משמשת עבורי כזרוע ערכית נוספת המוצאת באיכות מפתח לעבודה החינוכית באשר היא. איכות הכלים, איכות צלילם, עמידותם של הכלים, השירות המעולה והמכוון, ההבנה האישית של חני בצרכי הילדים –כל אלה מעניקים לי תחושת שותפות בהליך חינוכם של בני הגיל הרך והכשרתם של דור המורים הבא. מבקש להודות לחני על שירותה ואני ממליץ בחום רב לכל איש העוסק בחינוך מוזיקלי. (ד"ר דן שגיב, ראש התוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי, מכללת לוינסקי לחינוך)

     
  • לפני כחמש שנים נחשפתי לראשונה לכלי ההקשה הנמכרים ע"י בודגוב ואלו הכלים היחידים בהם אני משתמשת להוראה בגני ילדים, בפרויקטים חינוכיים – מוסיקליים ובהשתלמויות. ייחודם של הכלים הוא באיכות החומרים מהם הם עשויים ובמבנה שלהם ועל כן הצלילים המופקים מהם אלו צלילים מוסיקליים של ממש. (מיכל פרנקל, מורה לריתמוסיקה)

     
  • הכלים בטיחותיים, איכותיים, בעלי צליל מצוין, נוחים לאחיזה, קלי משקל ועמידים לאורך זמן. ממליצה בחום. (ד"ר אוה ברנד - ראש אגף המוזיקה, אונ' בר אילן)

     
no-lazy no-lazy